Fringes, Achim: Brainshopping
: Emotionen & Handel / Achim Fringes. - 1. Aufl. - Norderstedt : Books on Demand GmbH, 2008. - 149 S. : Ill.; 22 cm, 333 gr.
ISBN 978-3-8334-7380-7 Pp. : EUR 25.00, sfr 43.90 (freier Pr.)
Quelle: DNB Verlagsmeldungen
Schmidt, Toni: Shopper behavior at the point of purchase
: drivers of in-store decision-making and determinants of post-decision satisfaction in a high-involvement product choice / Toni Schmidt. - Frankfurt am Main : PL Academic Research, 2016. - XV, 120 Seiten : Illustrationen; 22 cm - (Schriften zu Marketing und Handel; Band 18)
ISBN 978-3-631-67494-9 / 3-631-67494-5 Festeinband : EUR 41.00 (AT) (freier Preis), sfr 45.00 (freier Preis), EUR 39.95 (DE) (freier Preis)
Quelle: DNB Verlagsmeldungen