Accents and speech in teaching English phonetics and phonology
: EFL perspective / Ewa Waniek-Klimczak/Patrick James Melia (eds.). - Frankfurt am Main : Lang, 2002. - 358 S. : graph. Darst.; 21 cm - (Łódź studies in language; Vol. 5)
ISBN 978-3-631-39616-2 / 3-631-39616-3 kart. : ca. EUR 50.10
Literaturverz. S. 341 - 358
Quelle: DNB
Lutzker, Peter: The art of foreign language teaching
: improvisation and drama in teacher development and language learning / Peter Lutzker. - Tübingen : Francke, 2007. - 478 S.; 23 cm
ISBN 978-3-7720-8243-6 / 3-7720-8243-2 kart. : EUR 39.90, sfr 63.00
Quelle: DNB Verlagsmeldungen
Lutzker, Peter: The art of foreign language teaching
: improvisation and drama in teacher development and language learning / Peter Lutzker. - 2nd updated edition - Tübingen : Narr Francke Attempto, 2022. - 567 Seiten; 22 cm, 842 g
ISBN 978-3-8233-8501-1 / 3-8233-8501-1 Broschur : circa EUR 45.00 (DE)
Quelle: DNB
Benitt, Nora: Becoming a (better) language teacher
: classroom action research and teacher learning / Nora Benitt. - Tübingen : Narr, 2015. - 264 S.; 21 cm - (Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik)
ISBN 978-3-8233-6961-5 / 3-8233-6961-X kart. : EUR 58.00 (DE), EUR 59.70 (AT), sfr 77.90 (freier Pr.)
Quelle: DNB Verlagsmeldungen
Classroom discourse competence
: current issues in language teaching and teacher education / Katrin Thomson (ed.). - Tübingen : Narr Francke Attempto, 2022. - 279 Seiten : Illustrationen, Diagramme; 22 cm, 432 g - (Studies in English language teaching; volume 8)
ISBN 978-3-8233-8374-1 / 3-8233-8374-4 Broschur : circa EUR 39.00 (DE)
Quelle: DNB
Birsak de Jersey, Kirsten: English in inclusive multilingual preschools
: researching the potential of a teacher education model for in-service teachers / Kirsten Birsak de Jersey. - Tübingen : Narr Francke Attempto, 2021. - 422 Seiten : Illustrationen; 22 cm, 654 g - (Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik)
ISBN 978-3-8233-8500-4 / 3-8233-8500-3 Broschur : circa EUR 78.00 (DE)
Quelle: DNB
English teacher education in Europe
: new trends and developments / Pamela Faber .... - Frankfurt am Main : Lang, 1999. - 261 S.; 21 cm - (Foreign language teaching in Europe; Vol. 1)
ISBN 978-3-631-34653-2 / 3-631-34653-0 kart. : DM 79.00 (freier Pr.)
Literaturangaben
Quelle: DNB
Gabel, Petra: Lehren und Lernen im Fachpraktikum Englisch
: Wunsch und Wirklichkeit / Petra Gabel. - Tübingen : Narr, 1997. - [232] S. in getr. Zählung; 21 cm - (Giessener Beiträge zur Fremdsprachdidaktik)
ISBN 978-3-8233-5288-4 / 3-8233-5288-1 kart. : DM 38.00
Quelle: DNB
Paciorkowski, Tomasz: Native speakerism
: discriminatory employment practices in Polish language schools / Tomasz Paciorkowski. - Berlin : Peter Lang, 2022. - 293 Seiten : Illustrationen; 22 cm, 454 g - (Studies in linguistics, anglophone literatures and cultures; volume 33)
ISBN 978-3-631-87464-6 / 3-631-87464-2 Festeinband : EUR 49.95 (DE), EUR 51.40 (AT), CHF 58.00 (freier Preis)
Quelle: DNB
Roos Paola, Riana: Pro-active language teacher education in a multicultural society
/ Riana Roos Paola. - Frankfurt am Main : Lang, 2001. - 316, 5, 5 S.; 21 cm - (Duisburg papers on research in language and culture; Bd. 43)
ISBN 978-3-631-37269-2 / 3-631-37269-8 kart.
Quelle: DNB