Public relations and advertising theories
: concepts and practices / B. Oğuz Aydın, Emine Şahin and Özlem Duğan (eds.). - Berlin : Peter Lang, 2018. - 423 Seiten : Illustrationen; 21 cm, 614 g
ISBN 978-3-631-76675-0 / 3-631-76675-0 Broschur : EUR 64.95 (DE), EUR 66.80 (AT), CHF 75.00 (freier Preis)
Quelle: DNB
Public relations in the networked publics
/ Bayram Oğuz Aydın/Salih Gürbüz/Özlem Duğan (Eds.). - Berlin : Peter Lang, 2019. - 284 Seiten : Illustrationen; 21 cm
ISBN 978-3-631-80399-8 / 3-631-80399-0 Broschur
Quelle: DNB
Research methods and techniques in public relations and advertising
/ Bayram Oğuz Aydın, Emine Şahin (eds.). - Frankfurt am Main : PL Academic Research, 2017. - 223 Seiten : Illustrationen; 21 cm, 300 g
ISBN 978-3-631-71876-6 / 3-631-71876-4 Broschur : EUR 49.95 (DE), EUR 51.40 (AT), CHF 58.00 (freier Preis)
Quelle: DNB