Beise, Marian: Lead markets
: country specific success factors of the global diffusion of innovations / Marian Beise. - Heidelberg : Physika-Verl,, 2001. - XV, 306 S. : graph. Darst.; 24 cm - (ZEW economic studies; Vol. 14)
ISBN 978-3-7908-1430-9 / 3-7908-1430-X kart.
Literaturverz. S. 276 - 304
Quelle: DNB
Lead markets for environmental innovations
: with 52 figures and 20 tables / Centre for European Economic Research. Klaus Jacob .... - Heidelberg : Physica-Verl., 2005. - XI, 273 S. : graph. Darst.; 24 cm - (ZEW economic studies; Vol. 27)
ISBN 978-3-7908-0164-4 / 3-7908-0164-X kart. : EUR 64.15, 106.00 sfr
Literaturverz. S. 257 - 273
Quelle: DNB Verlagsmeldungen
Beise, Marian: Die Lead-Markt-Strategie
: das Geheimnis weltweit erfolgreicher Innovationen / Marian Beise. Mit einem Geleitw. von Hans Georg Gemünden. - Berlin : Springer, 2006. - X, 246 S. : Ill., graph. Darst.; 24 cm
ISBN 978-3-540-24177-5 / 3-540-24177-9 Pp. : EUR 44.95
Literaturverz. S. 231 - 238
Quelle: DNB Verlagsmeldungen